כ-19,000 שוטרים יפעלו ע"מ למנוע זיופים בקלפיות

בנצי לייזרוביץ No Comments on כ-19,000 שוטרים יפעלו ע"מ למנוע זיופים בקלפיות

המשטרה: במהלך יום הבחירות יפעלו כ-19,000 שוטרים, יתפרסו בין היתר גם במוקדי ההצבעה השונים, בצירים, במקומות הומי קהל על מנת להבטיח הליך דמוקרטי תקין. כוחות משטרה, גלויים וסמויים, יפעלו בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם בכדי למנוע ולאתר כל פעילות בלתי חוקית בנושא

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משטרת ישראל נערכה בכוחות מתוגברים בכל רחבי הארץ בכדי לאפשר לכלל בעלי זכות הבחירה להגיע בבטחה ולממש את זכותם להצביע באלפי מוקדי ההצבעה ברחבי הארץ. ההיערכות המשטרתית הושלמה וכלל הכוחות נפרסו בשטח זאת בתום עבודה מטה ארוכה וסדורה שנוהלה באגף המבצעים של המשטרה.

במהלך יום הבחירות יפעלו כ-19,000 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים במגוון משימות ברחבי הארץ. לצד ההיערכות המבצעית סביב ריכוזי הקלפיות, נערכת משטרת ישראל בכדי לתת מענה הולם לאירועי השגרה ולמטיילים שצפויים לפקוד את אתרי הבילוי, הפארקים והכבישים ביום השבתון. שוטרי התנועה והסיור יתפרסו ברחבי הארץ בכדי לפעול להסדרת התנועה בכבישים ולהכוונתה, ולמתן שירותי משטרה מיטביים לאזרחי ישראל.

בתוך כך, אלפי שוטרים יתפרסו במוקדי ההצבעה השונים, בצירים, במקומות הומי קהל על מנת לשמור על הסדר הציבורי, להגן על שלום הציבור ובטחונו, ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק.

משטרת ישראל לא תאפשר הפרות של הסדר הציבורי ועבירות על חוק הבחירות ותפעל לאכיפה ולנקיטת צעדים כנגד כל ניסיון לביצוע עבירות אלו. כוחות גדולים של משטרה, גלויים וסמויים, יפעלו בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם בכדי למנוע ולאתר כל פעילות בלתי חוקית, שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובקיומן התקין. משטרת ישראל קוראת לציבור לנהוג באחריות ולהישמע להוראות השוטרים.



0 תגובות